Солтүстік Қазақстан облысында тарихи-танымдық турнирларды өткізу бойынша мектепке дейінгі білім беру ұйымдарына

Әдістемелік ұсыныстар «Біздің еліміздің рәміздерін барлық балалар білу керек», 25 жұлдызды күн аясында «Ұлы дала елі — Тәуелсіздіктің 25 негіздері»

Маңызды аспектілердің бірі білім беру ұйымдарының қызметін патриотизмге тәрбиелеу және де жоғары азаматтылыққа , рухани бірлестік қоғамының сабақтастығын нығайту болып табылады.

Қазақстан халқының көпұлтты біріктіруші бастауы болып Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері болып табылады.

Салтанатты іс-шараларда, ұлттық және мемлекеттік мейрам күндері

мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге тәрбиелеуді сабақтарды жүргізу кезінде, үйірме жұмыстарында қалыптастыру қажет.

Мемлекеттік атрибуттарды зерттеу: Ту, Елтаңба, Әнұран олардың болмысы мен маңыздылығының түсінігі әр бір Тәуелсіз Қазақстанның болашақ азаматтарына негізін қалаушы бағыттардың бірі тәрбие беру.

Республикамыздың азаматтары мемлекеттік рәміздерімізді қадірлеуі мақтанышпен көрсету, білім алу сатысының бірінші тәрбиелену кезеңінде Қазақстанға деген махаббатымен құрметі.

Еліміздің атрибуттарын түсіндіру жұмыстары балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, мемлекетіміздің рәміздерінің барлық элементтерін түсіндіру керек.

Мектепке дейінгі ұйымдар мен мектеп алдындағы даярлық сыныптарында мемлекеттіліктің атрибуттарды таныстыру жұмыстарына негізгі назарды аудару қажет: Ту,Елтаңба, Әнұран. Мұндай жұмыстың мақсаты балаларға геральдика тілін үйретуге ұмтылу болып табылады: көк аспан, алтын күн, алтын жұлдыз, дала қыраны; Мемлекеттік Ту, Елтаңба және Әнұранды орындауға үйрету.

Балалардың дайындық деңгейінің критерийлері болуы тиіс:

  • еліміздің рәміздерін (Ту, Елтаңба), оларды басқа мемлекеттердің рәміздерінен, бір көргеннен ажырата білу,

  • Әнұранның әуенін жатқа білу бір естігеннен;

  • мәтінді мемлекеттік тілде жатқа білу, оны топпен немесе хорда орындау алу.

Мектепке дейінгі даярлық топтағы балалармен мемлекеттік рәміздер туралы білімдерін тереңдету мақсатында жұмыстар жүргізу. Педагог мемлекеттік рәміздердің рөлін күнделікті өмірдегі ашу мақсатына оқушылармен назар аудару.

Әдістемелік жұмыс формаларын түрлендіру қажет, интерактивті дамыту әдістемесін, тренингтер, сұрақ-жауаптар, рөлдік дамыту ойындарын. Аудиовизуалды оқыту құралдары тиімді пайдалану керек: плакаттар, суреттер, аудио-видео кассеталар және т. б.

Балалардың рәміздер туралы дұрыс түсінік қалыптастыру үшін мына тақырыптағы әңгімелесуді көмектеседі: «Біздің Елтаңбамыз не туралы әңгімелейді», «Сен мемлекеттік рәміздерімізді білесің бе?» , «Туымыздың түсі қандай?» , «Қазақстан рәміздерін», "Елтаңба, Ту, Әнұран — біздің бостандығымыздың рәміздері".

Мектеп жасына дейінгі балалардың мемлекеттік рәміздер туралы білімін кеңейту тәсілдері конкурстар немесе турнирлар өткізу. Іс — шараларды өткізуге ата — аналарда белсенді түрде қатыссын.

Тарихи-танымдық турнирдің мақсаты "Біздің еліміздің рәміздерін барлық балалар білу керек»: мектеп жасына дейінгі балалардың егеменді Қазақстан мемлекетті туралы түсініктерін кеңейту және тереңдету.

Міндеті:

  • Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері туралы білімдерін тереңдету және кеңейту

  • мемлекеттік рәміздердің маңыздылығын ұғыну үшін жағдай жасау

  • танымдық қызығушылықтарын ояту,мемлекеттік рәміздер саласындағы ой-өрісін кеңейту

  • Қазақстанның мемлекеттік рәміздерін құрметпен және ұқыптылықпен қарауға тәрбиелеу, біздің мемлекетіміздің өткен тарихына және дәстүрімізге

  • Отанға деген махаббатпен және де патриоттық сезіммен тәрбиелеу керек,

  • Өз Отанымен мақтануға және де халықтар достығын қастерлеуге үйрету,

Құрал — жабдықтар: Қазақстан Республикасының рәміздеріне көрнектілігі, Президенттің портреті, кітаптар, Қазақстан туралы мақалалар, тақырыпқа суреттер: «Менің отаным Қазақстан», мультимедиялық құрал — жабдықтар, презентациялар слайд-шоу фильм «Астана», ынтымақ пен ұлт мақтанышының рәмізі.

Әдістемелік тәсілдер: түсіндіру, әңгімелесу, дидактикалық ойын, практикалық тапсырмаларды орындау.

Сөздік қорды байыту: елтаңба, ту, рәміздер, планета, мемлекет, целина.

Турнирдің сәтті өткендігін айқындайды, ең алдымен мектепке дейінгі ұйым педагогтарымен бірлескен сценарий ойластыру. Турнирдің мазмұны бағдарламалық талаптарға сай болуы маңызды. Сценарийдің құрамында жетістіктерімен және созылуы артықтығы 20-25 минут ересектер және даярлық топтарында, ал кіші және орта топтарда 15-20 минут. Іс-шара жақсы қарқында, жақсы динамикада, СанПиН талаптарын ескере отырып өткізілуі керек.

Әр түрлі мерекелік іс-шараларды және де ойын-сауықтарды өткізу тәрбиешілермен музыка жетекшісі бірлесіп өткізеді. Сценариді талқылау кезінде әр бір тәрбиешінің рөлін анықтау және оның міндетін анықтау керек. Іс шараны өткізу кезінде улкен рөлді жүргізушіге тиесілі. Ол балалармен педагогтармен істей білуі керек таң қалу элементтерінің тиімділігін, қарым-қатынасты ескеру.

Педагогтардың сыртқы түрі, балалардың және ата-аналарының қөңіл күйлері өткізілетін іс-шараға сай болуы тиіс, сондай-ақ декорациялар мен атрибуттарды эстетикалық түрде рәсімдеу керек.. Өткізілетін турнирге дайындықтар күнделікті жүзеге асырылып отырған бағдарламаға зиян тигізбеуі керек (күннің екінші жартысы, серуендеу, өзіндік ән — күй ойын қызметтері).

 

 

18.11.2016
Қараулар: 49
coronavirusАкорда Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігі «БЖЗҚ» АҚ Antikor Премьер egovОфициальный интернет-ресурс Северо-Казахстанской областиӘділет